BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

02 March 2011

8th: a little thing what we called LOVE ♥

 Assalamualaikum and Hi Girls and Guys!


Mesti pelikkan I post about Love, HeartBroken, ah, pasal jiwang-jiwang la.HAHAH, yerp, saya ingin membuat pengakuan, saya sedang melayan perasaan saya bersama lagu Christina Perri- Jars of Heart. boleh buat nangis bai, gua cakap sama lu, boleh nangis sekarang nih! rasa sakit gila hati ni, susah la pendam perasaan kita! :'[


Tash: Awak, sorry eyh, saya dah banyak makan hati dengan awak, sebab selama ni awak buat saya cam saya tak ada perasaan, awak senang-senang nak bersama ngan perempuan mana-mana kan? awak buat saya cam patung. awak minta saya peluang untuk awak, awak kena berubah tahu tak, buktikan kat saya! 



 MF: B, i know you've been really good to me, but i don't want people call me a playgirl, all you want from me, is that 'THING' right? i love you, but at the same time i am worried about IT. i dont know what to say, if you really love me, you should consider my feelings too. i do care for you, i SWEAR bby <3



3rd: sebenarnya, I dah lama tengok you from foundation lagi, but yeah, maybe takde jodoh nak kawan ngan you kot. so masa second sem ni, ter'SELALU' nampak you pulak, but I memang pemalu, but yeah, I am happy we can be friends, hoping forever =) i'll remember everything what you said. "ICANTGIVEYOUWHATYOUSEEK" takpe you, i faham, i understand everything and i am not ready for another heartbroken. =) but yes! IDOLIKEYOU!!! 

korang- korang semua, jangan salah faham eyh, saya bukan playgirl, tapi saya terperangkap dalam masalah, tapi saya tahu siapa yang saya betu-betul inginkan sekarang, saya perlu mengejar cita-cita saya dahulu.hm, just go with the flow right? i dont want to spoil anything between you and me, dear, it just i am scared to be honest with you, to tell you how i feel, i just can keep it in my heart, even it hurts me. i am sorry, it just ME, i am not perfect, but i like you so much, really really do, i think if i wait for you, penantian tu amat berbaloi because i know, GOD is making a wonderful love story for me, like what you said, jodoh di tangan Allah SWT, kita tak tahu kita ni jodoh siapa kan awak? hm, tapi sekarang saya rasa nak nangis sangat-sangat, sebab saya rindukan awak, saya tahu saya tak berhak berkata begitu, tapi itu yang saya rasa untuk awak, nama awak dah terpahat kat hati saya.maafkan saya :'[

 p/s: saya boleh senyum camni bila bersama dengan awak, saya rindu awak, i really miss you F! ergh! i am sorry, i think i love you, in SILENT. i need to be egoistic sometimes :'[

0 comments: